View Full Version : Najgori film

nestasni_cipiripi
18-02-08, 13:59
Koji je najgori film koji ste gledali.Mozete a i ne morate obrazlagat

Baron
18-02-08, 14:02
ružičasti flamingosi.
ko ga je gledao zna da ne moram obrazložiti:wallbash:

kliko
18-02-08, 14:40
Mogla bi se napravit poduza lista. Ovaku, na brzinu mi padaju na pamet :"Poseidon","Annapolis", "The Island", "Stealth", "Lost in space"...juce sam odgledao amatersko sranje "Duhovi Sarajeva"

Zor_djevojka
18-02-08, 14:48
Kliko, nije valjda da 'Poseidon' ubrajash u kategoriju najgorih filmova....???

Toliko je loshish bilo, da ja prosto ne umijem da izaberem...Ne bi bilo fer..konkurencija je ogromna...

kliko
18-02-08, 15:04
Kliko, nije valjda da 'Poseidon' ubrajash u kategoriju najgorih filmova....???

Na neke scene sam se iz mozga smijao,a sto je tragedija, nisu se ni najmanje trudili da nas zasmijavaju. Klasican, shablonski, hollywooski film, sa super-facom herojem. Vjerovatno ga ne bih odgledao do kraja da me nije, kako vec rekoh, na momente zasmijavao.

nestasni_cipiripi
19-02-08, 18:52
Trenutno ROCKY 6 i RAMBO 4

kliko
20-02-08, 10:58
Bravo Cipiripi! Jos bih dodao i "I'm a legend", iako je Will Smith dobro glumio (kao i uvijek), film je katastrofa.

TheTrooper
20-02-08, 17:07
Ja bih jos dodao sve djelove Ramba, Rokija.

explosion
20-02-08, 17:59
Bravo Cipiripi! Jos bih dodao i "I'm a legend", iako je Will Smith dobro glumio (kao i uvijek), film je katastrofa.

A zasto? Za taj zanr (!) meni je bas dobar film. Interesantno su zamislili likove, osmislili maske, gluma je vrhunska, prica odlicna, opet naglasavam - za takvu vrstu filmova.

Ja cu za sad reci da je to "Little Miss Sunshine" i "House of Wax". Ovaj prvi je sve samo ne komican,(a jos je nominovan za Oskara, majko mila!), a drugi je sve samo ne horor. Drugom je jedino dobra reklama.Ona slicica je bas dobra. :)